annafockstrom

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

lalalal

Av anna fockström - 11 mars 2011 15:15

jag skulle h bloggat imorse men då hade jag fått mejl om att jag måstade göra ett videoinlägg om min sminkning eller nå ? xD
så det har jag försökt med kameran dampade så när jag var nästan klar så stängde den av sig, och massa sånt .p
fick börja om 4 gånger så jag sket i't :p
nu sitter jag här och dunkar musik och är fett hungrig :p
ska snart ätaaaaaaa (y) haha jag är tjockis, jag vet

ajaa, ska jag göra videon..? bara om någon mer tycker det så gör jag de ;p

JAG VILL VARA MED NÅGOOOOOON! får panik snart.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna fockström - 28 maj 2011 15:11

ingen idé ni kollar den här bloggen, har bytt.. men vill ha det kvar efter som har ganska mycke gammalt på en ;paja, http://annafockstrom.blogg.se/ länk till den nyaaaaa ;D ...

Av anna fockström - 4 april 2011 07:45

jag hatade namnet på den andra så gjorde en ny. namnet är väl inte det bästa men ändå ;)http://annafockstrom.blogg.se/aja, inte skrivit mycke på den. men lite alf ;) ...

Av anna fockström - 3 april 2011 11:22

provat på blogg.se nu och tror jag byter dit, men vad tycker ni? ;p ...

Av anna fockström - 3 april 2011 10:34

det måste ni lova. även om det är första gången ni är in och kollar! ska byta ''bloggställe'' till typ devote eller något. men tycker om bloggplatsen för den är lätt och vet hur jag gör nu ju. nyss läst kissies och blondinbellas och även en massa kom...

Av anna fockström - 3 april 2011 10:03

det är ju ändå bara typ 7 st per dag som läser :pmen vi får see ;)klev upp halv 7 och fixade mig, packade klart och åt. sen åkte vi till vallsta och satt där i 3 kvart. men efet en halvtimme gick pappa och ångman ut och mack ägaren gick och gjorde nå...

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 14 snart 15 år som skriver om allt mellan himmel&jord,
I hope you like it !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards