annafockstrom

Alla inlägg under augusti 2010

Av anna fockström - 29 augusti 2010 11:36

sitter här & degar.. :(
ska nog inte till skolan i morgon, sjuk som fan.
men vill ju träffa elin, sofia & sanna, :(
det var någon som hade kommenterat min blogg, så måsta ju gå in på hennes och kolla,
och jag diggar hennes musiksmak :)



paradier :) kuuuung 


  



Bara för att sanna diggar låten :)




en bild kan ni få :) bara föratt jag var frisk när bilden togs xD

      

<3

Av anna fockström - 28 augusti 2010 11:25

jag bloggar skit liten, men whatever,
det betyder ju bara att jag har ett liv :)

I torsdag sov jag hos elin emanuelsson, hade fett med mys & vart en massa flumm :)
igår pkte jag hem från skolan för jag har feber, jag skakade, hade ont i huve,halsen&hela krpooen :/
Emma hämtade mig , fast det är 8-10 mil :) söt hon är ! <3
somnad3e nästan direkt när jag kom hem.
vaknade vid 9-10 och somnade om igen, vaknade vid 4 i morse och kunde inte somna om ! :(

Sitter och lyssnar på söta låtar och tänker på vilka underbara vänner jag har !

Elin & Sofia Johansson :
Ni är två av dom allra bästa,
ingen kan någonsin ta era platser i mitt liv,

 det finns ingen som är lika underbar som ni, 
jag älskar er !   

Elin Emanuelsson & Sanna Arvidsson :
Mina underbara småsyskon, som jag älskar något otroligt mycke,
jag står ALLTID på eran sida,
Jag älskar er !    

Utan er 4 skulle jag inte vara den jag är i dag, jag skulle inte klara av ett liv utan er ,
ni betyder mest för mig !  

Av anna fockström - 16 augusti 2010 13:24

Tina
fråga: hur måru? :D
svar: Jorå, jag mår bra, dudå? :)

Anonym :
fråga : Tja snygging,
det här kommer bli måååånga frågor,


Är du upptagen ?
Gillar du någon ?
Är du öppen och kan träffa nya människor ?
Vad vill du bli när du blir stor ?
aa, eller större ^^

svar : Nej ajg är inte upptagen :p
nej jag gillar ingen närt jag blir äldere så vill jag bli fotograf :)

Rabbit:
fråga : när ska vi träffas!?
svar : jadu, ingen aning, men jag hoppas att vi gör det snart ! :D

Sanna:
fråga : äru go i huve? :)
svar : alltså.. det beror på vad man gillar för nå :)

Nåra frågor man vafan :p
bättre än ingen :)


Av anna fockström - 9 augusti 2010 22:28

Frågestund!


avslutas i morgon klockan 21.00,
så passa på ;-) 

Av anna fockström - 9 augusti 2010 00:40

I hate it when life fails, when you do not feel anything more, when you stand between living and dying,
like i feel now, There is nothing to fight for;
that I once fought for, is dead, it is not there, you are dead to me,


Friends who let you down, it's like a mother who dies, the hope for something good dies, everything stops you do not want to do something, you just want to sleep and never wake up again,
The only thing you can do Is to cry, I wish one day you will understand how much you meant to me ...

Av anna fockström - 8 augusti 2010 00:58

Mamma hade åkt till iggesund föratt vara med dig, 
så jag sov i hennes säng, och blir väckt vid  8 på morgonen av att någon sätter sig brevid mig, 
det lät som att Emma skrattade, så jag sa ; ''vad vill du ?''
Och så känner jag vatten på min hand, en liten vattendroppe, & en hand som tar tag i den, hör att någon snyftar, 
så tar jag bort täcket från aniktet & möter Emma, med hela ögonen fulla i tårar,
Jag får panik, '' vad har har hänt !?'' säger jag,
''Mormor..'' säger Emma,
NEJ herregud tänker jag, det kan inte vara sant, jag grät hur länge som helst, jag saknar dig som en tok..
Det var du som alltid var barnvakt åt oss,
Det var du som alltid ställde upp för oss,
Som passade upp på oss när vi kom, tog hand om oss som dina egna barn, 
Som tröstade oss när vi var ledsna, som gav oss mat är vi var hungrig,
Du läste för oss när vi skulle sova, du gjorde ALLT för oss, 
 jag älskar dig ! 

Den tiden jag kan minnas har du varit sjuk, men du har ändå varit den underbara mormorn jag önskar att alla kunde ha, då hade livet varit bra för alla, för du var de bästa mormorn man kan tänka sig, & visst du finns inte på jorden, men mitt hjärta, därifrån försvinner du aldrig! 

Jag väntar fortfarande på att någon ska väcka mig från denna mardröm !

Av anna fockström - 7 augusti 2010 14:03

vaknade vid halv 2, 
tog fram datorn & la mig i söngen med den igen :)
har bara suttit vid den & nu har jag nyss plattat håret & ska strax sminka mig & fixa mig :)

kort inlägg men vafan :p

Av anna fockström - 6 augusti 2010 17:10

2009:

Vilken klass gick du i - 6:an / 7:an
Vad hade du för hårfärg - blont
Hur lång var du - 1,50-1,60
vem var du kär i - många, fast mest pontus :p

Hade du nån Pojk/flickvän - jaa, i början alf ;p
Vad brukade du göra på fritiden - hanboll& fotboll
Vilka umgicks du med - rebecca & ebba mest
Var allt Bättre då - nja
Skulle du vilja gå tbx dit - nej! 
Har du förändrats - nja lite

Nu:
Vilken klass går du i -
 ska börja 8an efter lovet
Vad har du för hårfärg - brunt
Hur lång är du? - 1,65
Vem är du kär i - ingen
Har du nån Pojk/flickvän - nej
Vad brukar du göra på fritiden - fotboll
Vilka umgås du med - många, men mest sanna
Hur ser du ut - som hej kom & hjälp mig

Har du:
Kysst någon -
 ja

sovit brevid någon med samma kön - aa?
sovit brevid nån med motsatt kön - japp
slagit ner nån - när jag var liten
Ljugit för en bra vän - jaa.. men inget jag är stolt över
Svikit någon - aa


Vem:
Skrev du senast till på msn -
elin
Kramade du senast -sanna
sov du hos senast - sanna
Vill du vara just nu - mig ?
Ringde dig senast - pappa :)

Vad:
Drack du senast -
 saft 
Köpte du senast - ja du :p

Gjorde du igår - va med sanna en stund alf
ska du göra imorn - ingen aning
Vill du göra just nu- vara med sanna
Åt du senast - macka :R *stolt tjockis*
Är närmast dig som är rosa - hårspänne :p



Kärlek :
Du är kär nu - 
jaa
Du har sårat nån så den började gråta - aa
Nån har sårat dig så du börjat gråta - japp.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
 japp,
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - ja.
Jag har smygit ut utan lov - öhm tror inte det
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - aa
Jag har en hemlighet som ingen vet om - haha ja 
Jag har fuskat i ett spel - nä aldrig 
jag har struntat i ett prov - nej, 

Dåliga Tider: 
Jag har skadat mig sjäv - 
nja
Jag har druckit alkohol -
 ja, 
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej det har jag inte.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - japp.
Jag har vaknat gråtande - ja,
Jag har somnat gråtande - japp

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 14 snart 15 år som skriver om allt mellan himmel&jord,
I hope you like it !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards