annafockstrom

Alla inlägg under juli 2010

Av anna fockström - 27 juli 2010 11:44

glömde säga...
idag ä rvi barn&hundvakt !  (y)
söt anton hämtar vi vid 3 typ , så lagar vi mat & så åt honom då, men vi käkar pizza ! :DDD
 bara föratt anton är lika söt som storesyster sin ! pusss på er :**
  

Av anna fockström - 27 juli 2010 11:12

jag&sanna skulle ha åkt på grillnatta sen hem till mig & sova där,

 men sen skulle vi inte på grillnatta,
sen slutade det med att vi åkte på grillatta sen sov vi här ! :D
huvudsaken är att jag får vara med sanna ! :D


dagen/kvällen/natten/dagen:

Vaknade vid halv 1, klev upp duschade, kollade på tv, fixade mig,
gjorde lunch åt familjen,
spelade kort med mamma,jim&lina i flera timmar,
sen vid halv 6 kom pappa hem, så då pratade jag lite med honom :)
sen vid halv 7 -7 åkte jag & pappa till vallsta, där plockade vi jim, manne & alex (?)
När jag kom hit så fixade vi i stugan, spelade kort& fixade oss sen åkte vi till bollnäs, där hände ganska mycke, åkte hem vid 11-12 :p
sanna glömde godiset i bilen & kom på det är bilen hade åkt ! (y)
kvällen/natten spenderades inne i sanna vardagsrum !
fixade oss, knäppte kort & så,
såg en jätte fin tjej på en jätte fin blogg, så måstade prova lite bilder & så :)
bilderna kommer snart ^^

nu har jag nyss vaknat, ( somnadde vid halv 10 :p)

trött! & sanna sover ! (n)
den dära tjejen hade knästrumpor, vita shorts rosa linne & vid tjocktröja,
så här blev dom resultaten :

Jag i ett träd


    

   fin sanna

       


Jag igen

   

Japp, jag igen ..

   
____________________________________________________________________


& ni lite random bilder !

SANNA
 

JAG

JAG IGEN

    

SANNA SNE OOO.ooo

  JAG & SANNA!    

det har vart bäst, jag älskar dig ssanna, vad skulle jag ha gjort utan dig !?



Av anna fockström - 22 juli 2010 15:35

inte så myske har hänt ..

vart med sanna i söndags :D
bilder finns på hennes blogg, den vet ni tror jag alf :p

just nu vill jag ha måndag !!!! :D:D:D:D:D:D:D:DD:
fy fan vakul vi ska ha ! :D

´saknar sannaarvidsson&elinemanuelsson! <3333

Av anna fockström - 20 juli 2010 14:40

jag tror att det var kärlek jag kände
men jag fann den vid världens ände
jag föll för dig, kunde inte låta bli
jag föll för dig, men det kunde aldrig bli vi.


:/ </3


Av anna fockström - 12 juli 2010 18:31

jag trodde aldrig det skulle gå utan dig,
trodde vi skulle bli vänner igen,
en bästavän sviker en aldrig, men nu när jag tänker så förstår jag vilken dålig vänn jag var, som svek dig när du mådde som sämst,
men jag orkade bara inte med att höra samma sak igen..
det var ditt val att vi inte skulle vara vänner nåmera, jag klarar mig med det, men jag måste erkänna att jag saknr dig ..

Av anna fockström - 5 juli 2010 01:29

orkar inte skriva hela dagen, men vid typ 10 åkte jag,simon&sanna till kyrkan & satt vid vattnet, mysigt som fan, tror att all fällde allafall 1 tår :/
mn härligt att prata & så oxå !



du är solen i mitt liv, allt jag vill ha är dig !

Av anna fockström - 1 juli 2010 00:38

matchen gick ganska bra, slutade med vinst men 2-1 :))
nu funderar jag på att ställa i från sig datorn&krypa ner & sova lite :)
dagen i morgon blir lång&jobbig :/

Så godnatt alla, puss :D 

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 14 snart 15 år som skriver om allt mellan himmel&jord,
I hope you like it !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards