annafockstrom

Alla inlägg under juni 2010

Av anna fockström - 30 juni 2010 13:31

massa känslor på samma gång,
jag är lycklig men samtidig så olycklig man kan bli !

jag saknar dig det kan jag inte föneka, men jag vill inte ha dig tbx,
du kan dra åt helvete !


fan vad jag hatar fukking fula jävlar som snackar skit !
HAHA, du är ett sååååååååånt stort hot bruden !


aja, idag får jag äntligen träffa sanna igen, saknar dig som fan gumman ! :( <33

Av anna fockström - 29 juni 2010 12:34

vet inte när jag skrev sist  var väl typ igår :)
& igår fick jag äntligen träffa min sanna ! :D i love u

idag händer inte så mycke, är hemma & bara chillar sen vid 3 åker jag, Mamma & tyvärr Lina till bollnäs :D
sen kommer pappa vid 6 & då handlar vi ännu mer :) i love it!

jag saknar elinemanuelsson&sannaarvidsson ! :((

Av anna fockström - 28 juni 2010 11:26

idag händert inte så mycke ska hitta någon som vill följa med till orbaden, sen drar jag dit :) men alla är ju lata ! -.-
senare blire träning (y) 30 grader varmt, jobbigt!


kort och fult inlägg iknow !

Av anna fockström - 24 juni 2010 06:03

dagen har varit hur bra som helst :)
först var jag bara hemma, sen åkte jag till vallsta, sen till järvsö var på stationen med gabbe & någon mer en stund :p
sen åkte vi hem till elin & satte upp tältet och spelade fotboll, gick in åt.
sen gick ut och satt vid datorn & prata i telen i jimmys rum :))
sen vid 12 åkte vi ut och cyklade ;ppp
sen kommer jag inte ihåg men har inte sovit :p

bloggen dampar, så går inte lägga ut bilder :/
menmen.. lev med det ^^


Av anna fockström - 23 juni 2010 14:50

det var länge sen :/
har heelt glömt bort bloggen ;p
men dom här dagarna har det inte hänt så mycke, åkte till gävle, fast det har jag väl skrivit ? ;p
men ikväll bär det av till nor & slaggar där :)) I LOVE IT!

Nu ska jag kolla runt lite sen pack, pusshej !

Av anna fockström - 17 juni 2010 09:03

vaknade av att en gråtande Emma kom in i rummet och det var då jag fick veta .. önskar jag slapp veta !  jag vill inte .

på dan va jag bara hemma med Lina , sen på kvällen typ halv 6 åkte jag till vallsta och kolla på min fotbollsträning :p
efter det åkte jag&sanna på ica sen på fornhemmet och kollade på när boysen hade match , sen drog vi hem till sanna och satt i hennes stuga och flumma :)
sen gick vi in vid typ 11 sen satt vi bara vid tv/datorn , sen vid 2 gick vi ut och träffade elin :)
sen va vi inne vid tv och satt och mobbade någon sak på MTV :p
sen somnade vi och skulle upp halv 8 men klev upp 8 så vart lite stressigt :p
sen höll vi på att missa tåget ;ppp
men nu sitter vi på tåget :)
fan vad jag hatar när barn skriker ! :@


ajja inge pengar/g-sms så ring om de e ngt ! :DDD

puuuuuuuuuss !

Av anna fockström - 8 juni 2010 13:30

fredag : järvsö med klassen ,
grymt kul vare orkar inte skriva nåot annat än : GÅ ALDRIG I MED SKOG MED SIMON!

¨

lördag : hemma & sola :)


Söndag ; match, förlust med 5-2 men jag gjorde alf ett mål (y)


Måndag : skola, hade rast fram till lunch där lyckades jag tappa bort mitt bbatteri till mobilenn :(

sen hade vi brännboll,fotboll & lacross mot dom andra klasserna i arbetslag 2 :)

sen drog jag sanna & lina till bollnäs massa flumm :))


Tisdafg (idag ) hemma & är sjuk :)

måste blir frisk för i morgon äre match :DD


pusshej / anna

Av anna fockström - 3 juni 2010 14:48

hello :)

dan har vart chill , & inge bra väder (N)

hade slöjd splade kort bara typ,
svenska klippte ett papper sen städade jag skåpet ,

Lunch , Idrott var ute & gick med Emil & snacka..
faktist ganska härligt att snacka ibland xpp

ska ha no nu men det finns ingen lärare så drog hem till rebecca :)
sitter här & drygar :p

blir gårn senare (y) NICE! :)



Dagens GILLA : snart helg :DD


Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 14 snart 15 år som skriver om allt mellan himmel&jord,
I hope you like it !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards