annafockstrom

Alla inlägg under oktober 2010

Av anna fockström - 12 oktober 2010 09:30

tjenare ;)
igår var första dagen på praoen, och jag praoar på förskolan i Vallsta, det gick ganska bra, hade ont i huvudet efter bara :p
och igår kväll hade jag feber. så blev hemma idag, ingen feber nu, men ingen röst heller... :(
ni ligger jag i sängen och kollar på one tree hill, as bra :)
har ju säsong 1-4 här, sen har Emma 5 och 6 hemma hos henne :)
jag funderar på att åka på hockey den 28, men jag vet inte :p
den 21 fyller jag ju år så då har jag ju shoppat några dagar innan så jag har nog inga pengar kvar då :(
och den 10 ska jag till tandläkaren, jag vill ta bort rälsen snart !! :o

så jävla trött på den :(
aja,nu ska jag konsentrera mig på tvn :)

puss ! 

Av anna fockström - 3 oktober 2010 01:30

shit, har inte skrivit seriöst på hur länge som helst ju vafan :o

aja, idag vaknade jag 8 med rebecca brevid mig, fixade mig, åt frukost, och cyklade till bussen.
typ 25 över 9 kom bussen, var i bollnäs typ 10 då käkade vi på max, sen gick vi till sporthallen och flumma.
Rebecca tappade väskan i huve på en tant ! :o

gick in till folkan, kollade på lina och doms 'låtbåten'

PONTUS! sök till talang! :D

åkte runt lite sen till dollar,karlsson sen bowlingen :))
bowlade och käkade tacos med laget, sen hem till rebecca,
duschade, bakade och åkte till sussie.

Klara är bara för söt :)

sen hem hit till nutte och käka kladd kaka och kolla på film och så

 :)
långt inlägg, vill bara avsluta med att : du är det vakraste för mig !


puss

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 14 snart 15 år som skriver om allt mellan himmel&jord,
I hope you like it !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards