annafockstrom

Alla inlägg under mars 2011

Av anna fockström - 30 mars 2011 23:50

Liggen i sannas säng nu med hennes mobil och bloggsr. Inte bloggat på länge för hinner ju aldrig :o men nu gör jag det alf :D måste sova snart för ska ju spella handbollsdm imorgon. Tror det kommer gå skit bra ja :) ska fan upp halv 7 :o anton ligger bredvid mig och snarkar och sanna ligger också bredvid mig men hon sussar bara lite gulligt :p ajja klockan är snart 12 så godnatt bitches

Av anna fockström - 25 mars 2011 12:48

länge sen jag skrev nu :o

nu sitter jag hos sanna och har nyss bakat kladdkaka och vart ute med molly :)
blir att vara barnvakt till typ 3-4 sen vet jag inte vad vi hittar på, men typ vid 7 blire långgårn alf! ;D hoppas på en lika rolig kväll som den 18:onde :D
Cecilia Dahlin skulle fixa hedeer åt mig men vet inte vad som hände med den ;p läre fixa en ny så fort som möjligt ;)
och måste byta infon om mig oxå, är ju snart 15 inte snart 14 :o hehe, ska fixa det nu och vara social med sanna!
puss
 

Av anna fockström - 15 mars 2011 14:36

igen. nyss duschat, läre åka till arbrå ikväll! så passar på att alf kolla på fotbollsträningen :)
nu ska jag fixa mig lite, är sjuk så ser ganska hängig ut så läre alf ha lite smink ;p NEEEEEEEEJ! mitt puder ligger i linas väska D:
aja ska leta reda på nå gammalt då, ( låter som sveriges största fjortis) asså shit, jag kan inte åka, jag hittar inte mitt puder. sjukanmäl mig mamma!

Av anna fockström - 15 mars 2011 11:46

Hemma från skolan idag, igår hade jag sjukt ont i magen, det ann tårar när jag kom hem och slutade spänna mig. hela dagen hade jag spänt mig föratt det inte skulle göra lika ont.
imorse hade jag också riktigt ont. så klev upp och fixade mig och så sen så insåg jag att dfet inte gick så jag gick och la mig igen, klev upp för typ en halvtimme sen.
såg på fb någonting om mobbning, jag hatar mobbning, visst jag har mobbat själv och kan ibland slänga ur mig taskiga saker.
men när jag väl ser folk som sitter helt själv när dom äter, går helt själv i korridorerna blir jag helt förstörd. jag har själv varit mobbat p.g.a av min vikt, folk tyckte jag var för tjock.
men sen tog jag mig samman och gick en massa och fick lite med självförtroende och började prata med folk i min omgivning.
sen när jag skulle byta skola så var jag jätte rädd, att allt skulle börja om. jag hade redan några vänne ri den nya skolan, men ajg var ändå rädd.
med det gick jätte bra. lärde känna nya människor.
slutade äta i skolan. åt kanske varannan dag hemma. ibland var tredje.
gick ner ca 15-20 kg. nu har jag dock gått upp ganska mycket. men är ganska nöjd med min kropp. för jag har lärt mig att om folk inte tyckr om mig för min kropp. är dom falska och absolut ingenting att ha!
och jag kan ofta känna mig tjock ändå. eftersom att jag är längs och ''störst'' av mina bästavänner, det vill säga som jag umgås mest med. haha och verkligen störst i maten ;) 


HAHA, men ska göra mat nu, ciao!

Av anna fockström - 11 mars 2011 15:15

jag skulle h bloggat imorse men då hade jag fått mejl om att jag måstade göra ett videoinlägg om min sminkning eller nå ? xD
så det har jag försökt med kameran dampade så när jag var nästan klar så stängde den av sig, och massa sånt .p
fick börja om 4 gånger så jag sket i't :p
nu sitter jag här och dunkar musik och är fett hungrig :p
ska snart ätaaaaaaa (y) haha jag är tjockis, jag vet

ajaa, ska jag göra videon..? bara om någon mer tycker det så gör jag de ;p

JAG VILL VARA MED NÅGOOOOOON! får panik snart.

Av anna fockström - 9 mars 2011 13:37

ska byta hedeer, men ingen vill göra åt mig och min är jag trött på ;p
hihi
sitter här med lina och dunkar musik och knarkar halstabletter ;)
funderar på att ta en alvedon och gå och lägga mig ;p
men kommer vakna ikväll och sitta uppe hela natten då :/
tar en alvedon nu och går och lägger mig framför en film :)
pussssss

Av anna fockström - 6 mars 2011 17:43

var fan en vecka sen jag skrev :p
sitter hos rebecca nu och kollar på bandy :)
långgårn i fredags sen sova jag hos sanna.
sen igår var vi med ante, linus och abdul :)
sen drog jag hem efter en liten stund :)
packade allt och myste med familjen.
sen för en timme sen åkte jag hit, och nu sitter jag här ska sova här inatt, sen imorgon blire fotboll hela dagen! skit skönt :D
och på tisdag åker jag bea och oskar till sandviken och badar ;D
ska på toa nu, ciao!

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 14 snart 15 år som skriver om allt mellan himmel&jord,
I hope you like it !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards