annafockstrom

Alla inlägg under maj 2010

Av anna fockström - 31 maj 2010 11:02

måste bara säga ..
jag har PANIK!!!
jag har världens fulaste skolavslutnings klänning :ooooo
& jag vill inte gå överhuvudtaget !! :(

Av anna fockström - 31 maj 2010 10:56

hejhej ,
var väldigt läönge sen jag skrev sist..
under dagarna har det inet hänt så mycke ,
vart med emma&hans :)

badat & lite sånt , inget märkvärdigt :p

just nu sitter jag i skolan & ska egentligen jobba men har ingen lust ,
så mycke tankar och känslor just nu :/
det ända jag vill nu är att ha sommarlov !
fan va skönt blir bara fotboll & kompisar :D
Cecilia Englund, jag saknar dig så grymt mycke gumman , vi måste ses i sommar !

Av anna fockström - 19 maj 2010 16:37

jag som äntligen hade blivit glad ..

& så händer det här , önskar att jag inte hade sett det.

ni kan inte förstå hur ont det gjorde ..
det kändes som någon högg en kniv i mig,

jag kände hur tårarna sprutade ,hjärtat slog , jag hade ont i hela kroppen , ville bara lägga mig ner , har inge kraft kvar i kroppen ..


Av anna fockström - 19 maj 2010 11:36

tjatja !
har nyss haft hk & sitter på data nu .
sen käk & sen typ två lektioner , slutar & då drar jag mig mot sanna (y)
blir att flumma där sen dra på träning ! (y)
smsa!
puss / a.

Av anna fockström - 17 maj 2010 12:21



  

mupp bild ;)
men snart ska ni få en lockig jävel oxå (a)

helgen har varit skit nice :))
är ledig idag & syster är sjuk så sitter och fixar hennes & belles heeder :)
ja ni vet ju att jag suger på de -.- men ändå xp
ikväll blir det träning för mig :)
skönt som fan :)
men funderar starkt på att sluta spela :/

det är inge kul längre , visst ibland äre kul men inte alltid & jag spelar föratt ah kul & inte föratt vinna , och då äre ju ingen idé att spela med dom som bara satsar på att vinna ,  emn jag älskar fotboll så vill itne sluta xp
det här blev fail xp

men vi får se hur det blir :)
men nu har jag gratis sms igen :D:D:D:D:D:D
så smsa som faan :)


funderar på att börja med ''veckan'' förannars äre ju inge kul att läsa om mina tråkiga dagar ;)  
hehe , men nu ska jag göra mat sen flumma runt som vanligt & belle , jag ska vara extra hyper bara föratt du gillart ;)
puss / a.

Av anna fockström - 15 maj 2010 13:28

vaknade vid 10 i 10 av att rebecca tröck in mig i väggen -.-
tack för de !
gick upp & åt frukost , fixade oss & gick ut opch la oss och stekte (H)
flummade runt lite & nu si9tter vi här & har nyss käkat :)
ska snart ut och steka (H)

ring ! :)

Av anna fockström - 14 maj 2010 23:45

rebecca kom vid ca 4 ,
drog och pelade fotboll med jim & robin en liten stund .
drog hem sen :) ensam hemma (y)
kollade på tv och satt vid datorn ,
sen kom vi på att vi skulle ut & springa :)
men det gick jui som det gick de åå :)
slutade med att vi satt vid en bäck och snackade :pp
skit nice de vettu ;)
drog hem och kollade på film sen nu ska vi gå och lägga oss :))

Av anna fockström - 9 maj 2010 05:47

heysan :)
sitter i soffan hos sanna nu & filosoferat ;)
klockan är 05.47 och jag har inte sovit , så blir nog inget sånt i natt ;)
funderar starkt på att färga håret men vet inte vilken färg :/

vet inte om jag vill ha mörkare eller ljusare :/
help please !?

men nu ska jag vara social med sanna.


puss / a.

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 14 snart 15 år som skriver om allt mellan himmel&jord,
I hope you like it !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards