annafockstrom

Alla inlägg under september 2010

Av anna fockström - 27 september 2010 15:12

Jag har insett att jag hatar en viss person
Jag lyssnar på allt typ

Jag pratar jämt
Jag tycker om mina bästavänner
Jag avskyr när folk ljuger & snackar skit
Kärlek är ett helvete !
När jag borstar tänderna använder jag tandkräm
När jag lagar matblir det bäst
Jag är rädd för alkolister
Den värsta känslan är att bli sviken av någon man älskar..
Den bästa känslan är lycka
Om jag var ett djur skulle jag vara en hund, människans bästavän
Om jag var en insekt skulle jag vara mygga, irritera ALLA
Om jag vore ett redskap skulle jag vara en hård trä slev
Jag kommer alltid att vara mig själv
I sommar har jag haft det kuuung
Sist jag grät var ........
Jag kan slå rebecca

Jag kan inte sjunga
När jag vill tänka så gör jag det
När jag bakar så bakar jag något gott
När jag vaknar på morgonen kollar jag mobilen
Innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna
Just nu tänker jag på en person

Bebisar är
söta
Idag har jag träffat dom underbaraste vännerna man kan ha
Av anna fockström - 13 september 2010 15:15

bloggar typ ALDRIG !
finns inte mycke mer att säga än: Je t'aime, tu es le meilleur!

Av anna fockström - 2 september 2010 09:54

ligger här och lyssnar på musik,
sjuk som fan :(
spydde som en gris igår, kan inte äta eller nå,
hade så ont i huve igår så jag satt & grät.,
och jag tycker så synd om rebecca :( 
frågan är om jag ska vara hemma i morgon eller inte .. ?
aja sånt som märks, nu ska jag försöka få i mig likte nyponsoppa utan att det kommer upp igen :p puss

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 14 snart 15 år som skriver om allt mellan himmel&jord,
I hope you like it !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards